studentjavisst

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna Serrander - 16 mars 2012 22:35

nej inte direkt...men det slutade bra ändå   rolig zumba och en helkväll hos mamma avrundade dagen- Så nu känns det helt okej igen. Orka ta tag i morgondagens plugg liksom...NOT!!!!!!!! Ah men det är bara att göra. Hur som helst ville jag bara säga att: "fortsätt du, din dumma jävel" - gör det är du snäll    KRAM.

Av Anna Serrander - 16 mars 2012 09:27

Nu är jag skittrött på denna uppgift. Hållit på att skriva på den i två veckor ju!!! Men nu är den klar, ska bara korrekturläsa på lärcentrum med deras eftertraktade sravningskontroll ;) Ska bli så skönt att lämna in den...lite nervöst också eftersom den ska läsas inte bara av kursledaren utan också av mina kurskamrater   det ska ju opponeras och grejas nu! Hur som helst så är det bara att hugga tag i nästa uppgift imorn (inte mycket till helg här inte). Dagen idag består alltså av diverse småärenden och sen ikväll kanske jag unnar mig ett glas rött som jag fick av moster Lisa och Anders, och så blir det nya tag imorn!


Jag önskar er all en stressfri fredag  



Av Anna Serrander - 15 mars 2012 09:41

bad things happen to bad people...  

Av Anna Serrander - 15 mars 2012 09:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna Serrander - 15 mars 2012 08:04

och den någon är jag! Fullt fokus på forskningsuppgiften idag nu. Har bestämt att den  ska vara typ klar ikväll så bara finliret återstår imorgon. Om jag skärper mig så är det ett rimligt mål.  

Zumban var riktigt rolig igår och Ida tyckte Blixten var så fin ;) Nu ska jag hinka kaffe och sätta fart!

Ha en bra torsdag =) Kram

Artsy-185 –

Av Anna Serrander - 14 mars 2012 13:52

och det känns både bra och dåligt. Tråkigt såklart för att det dröjer så länge tills nästa gång nu, och jag kommer sakna både min handledare och ungarna jättemycket! Men det är liiiiiite skönt också då rutinerna inte bir så lidande. min vardag består ju ändock av att plugga 

Aja försöker hitta skrivlusten till uppgiften men den vill inte riktigt infinna sig! Tänker försöka ett tag till för jag vill kunna gå och zumba med gott samvete ikväll, om bara menvärken kunde ge med sig lite vore det ännu trevligare!  Nej dags att sluta svamla och börja producera, ett litet PS bara: jag är kär i Blixten....den går så himla bra och jag är lycklig vid varje rödljus! Det ni ;)


KRAM

Av Anna Serrander - 13 mars 2012 21:17

Något mindre galen dag på skolan och härligt väder    så trots mardrömsmensvärk och huvudvärk har det funkat bra! Efter jag slutat åkte jag ner till svärmor och hämtade F som varit på AT hela dagen. Så nu är den röda dödsmaskinen på riktigt ersatt med Blixten och står i garaget och väntar på bättre tider. Det är ju trots allt så att den fortfarande är körbar vilket innebär att om det skulle det köra ihop sig ordentligt nån dag så kan vi använda den, bara den är laddad =)

När vi kom hem ringde jag och försäkrade den nya så nu är det bara att tuta och köra   


Sugen på zumba också, tur att det blir imorn, men innan det är dags för sista vfu-dagen för den här gången. Vill även försöka hinna mer på uppgiften efter jag slutat! Måste säga ännu en gång att "mina" ungar ändå är bra goa. Nu är jag inbjuden till deras företagsredovisninar om två veckor för de tyckte att det var så synd att jag bara skulle få vara med under tiden de jobbade med det och inte få se det färdiga resultatet! Söta va?

Nä ni, tror det vankas sängen snart, gäspar ju sönder här! Sov gott =)


  Artsy-38 –

True words...........ta åt dig..........

Av Anna Serrander - 13 mars 2012 07:16

Sådär så! Då var vi ägare till en fin liten vit bil, härligt retro med plyschtyg och tändning mellan sätena (vid handbromsen). Så himla söt är den! Och alla bilar måste ju ha ett smekamn och mitt namn på denna blir Blixten    Trots att det bara är en tvådörrars är den rymli på alla sätt och vis och det roligaste av allt är........den har också kassetbandspelare!!! Det du Ida ;) Tack igen mamma, det här blir jättebra!


Idag går premiärturen till skolan och sen på lite ärenden. Hörs nog mer sen men ni får ha en bra dag alla!  =) Kram

Ovido - Quiz & Flashcards