studentjavisst

Direktlänk till inlägg 26 september 2013

De e mycke nu

Av Anna Serrander - 26 september 2013 20:54

Ja jesus vad tiden går fort. Och det är så sabla mycket att göra HELA TIDEN. Kort update på vad som har hänt under min långa frånvaro:


Jobbet drog igång och det var kaos och pannkaka varje dag iaf 2 veckor. Och så sög den första kursen

i plugget mer än vad jag räknat med och kontentan är att jag nu sitter jag med en hemtenta som jag fattar noll av (typ hallå har vi ens läst om detta??) så här såg jag ut när jag öppnade tentan:

 
Japp titeln "Skriet" har aldrig passat bättre!
 
Hursom så lunkar det på, jobbet blir säkert mindre hysteriskt nån gång (himla smart tänkt att jobba samtidigt som jag pluggar 100% alltså) o jag fortsätter mantra "sistaåretsistaåretsistaåret" tyst för mig själv samtidigt som jag förbannar allt vad utbildning heter.
 
annars då- jo i helgen ska vi på kusinbröllop med övernattning! =) Nu är det brorsan till kusinen som gifte sig förra året som ska knalla nedför altargången). Det ska bli jättetrevligt och förhoppningsvis blir det den andningspaus jag behöver för att orka lite till. Dock  ligger den mitt i tentaskrivningen så jag måste producera text imorgon, det finns inget alternativ! Deadline på tisdag och det känns inget vidare so far!
 
Jaja nu vet ni att jag lever även om det är knappt ;) Ta hand om er därute och kram till alla!
 
 
Emm

Emm

28 september 2013 11:46

Du är grym!! Sista året går snabbt. Det kan jag lova dig!!

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

Anna Serrander

30 september 2013 18:24

Tack söta du! Jag hoppas på att det gör det! =)

 
Johanna

Johanna

4 oktober 2013 18:25

du det här betyget är betydligt mer än jag förtjänat kan jag säga. Har nog aldrig varit mindre engagerad över någon kurs nånsin :)

http://cumgranosalis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

SUG

Av Anna Serrander - 23 februari 2014 20:37

Det blev retur. O det roliga var att jag kände det på mig. Inget illa ment om mina gruppkamrater alls. De är jättetrevliga och duktiga och vi har haft ett bra samarbete under tiden vi grejat med uppgiften! Men vi läser mot olika årskurser och det mär...

Av Anna Serrander - 22 februari 2014 10:25

Jajemän jag fortsätter på trenden att skriva iaf ett inlägg per månad! Februari har inneburit mycket stress, så mycket att jag fick lov att vara hemma från jobbet en vecka då kroppen sa ifrån. Det fanns ingen ork eller lust att göra någonting och imm...

Av Anna Serrander - 30 januari 2014 18:27

#Jobb bestående av lektionsplanering samt utförande av dessa(såklart! ;)), förberedande inför VFU, mottagande av nya elever, konflikthatering och kontak med likhabehandlingsteamet, utvecklingssamtal och dokumentation anående allt detta.   #Plugg ...

Av Anna Serrander - 30 december 2013 20:22

     

Av Anna Serrander - 27 december 2013 12:25

och jag kan knappt vänta på att få lägga år 2013 till handlingarna. Jag har suttit och läst igen om de relativt få inlägg jag gjort under detta år och inser att jag glömt (eller förträngt) en hel del. Nej, det har inte varit ett av de tuffaste åren j...

Ovido - Quiz & Flashcards