studentjavisst

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Anna Serrander - 30 mars 2012 08:51

och idag måste jag på riktigt börja läsa kurslitteraturen. Hittills har jag läst min inte läst, om ni fattar skillnaden? Ska ta tag i det strax i allafall. F är på möte nu så inväntar spänt resultatet av det. Annars händer det nog inte så mycket idag inte. Igår flyttade pappa, F och D båten från svärmor och la den vid sjön, och sen städade vi och gjorde fint i lägenheten. Jag satte upp de sötaste påskgardinerna i köket jag någonsin ägt tror jag.(Mammas från början) och till veckan kan man väl för sakens skull slänga upp lite kycklingar och påskris. Ser mysigt ut för L om inte annat   


Nja då ska väl jag ta och sätta fart då...eller nåt. Strålade sol är det idag också, trevligt trevligt, dock lite kallt än, men det är ju faktiskt bara näst sista dagen i mars så!


Ha en härlig fredag på er, och ni som tittar in här får mer än gärna slänga in en kommentar! Skulle tror att det finns nån som läser bloggen aktivt som inte gett sig till känna så gör gärna det   KRAM


Artsy |

Ovido - Quiz & Flashcards