studentjavisst

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Anna Serrander - 31 mars 2012 21:03

Igår eftermiddag åkte jag och grattade lillebror J i efterskott och tillbringade en trevlig stund hos dem, men innan fick jag mig dagens dos av hjärtligt skratt. Stötte nämligen på moster på Maxi som på ett mycket kreativt sätt annonserade att påsken är i antågande   Hihi nä nu ska jag inte håna mer, vet ju att det ordnat sig!   


På förmiddagen idag åkte F och svärmor till stan och handlade lite och under tiden blev jag satt på "målartjänst" .F har målat skohyllan i hallen samt några hyllor i vitt som snälla lillebror D hjälpte till med att sätta upp i sovrummet i eftermiddag. Så då jag målade hatthyllan och det andra skostället i samma färg =) Sovrummet blev jättefint och hallen börjar numer arta sig också!

Medan grabbarna slet åkte jag på en fikadate med en gammal arbetskompis och tillika vän! Det var fantastiskt roligt och eftersom det gått ca 2 år sedan vi sågs sist hade vi massor att prata om och vad som kändes som en kvart visade sig vara timmar och tillslut stängde cafét och vi fick lämna stället. Nu får det inte gå så länge till nästa gång utan min förhoppning är att jag så fort jag har möjlighet ska kunna åka och hälsa på henne i Stockholm. DET NI!  


Nu sitter jag och väntar på att bion som killarna är på ska ta slut så jag kan hämta upp dem och sen blir det hem och titta på lite film i det fina sovrummet tror jag! Så godnatt och sov gott med er!

Ovido - Quiz & Flashcards