studentjavisst

Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

Kort resumé av årets första månad

Av Anna Serrander - 30 januari 2014 18:27

#Jobb bestående av lektionsplanering samt utförande av dessa(såklart! ;)), förberedande inför VFU, mottagande av nya elever, konflikthatering och kontak med likhabehandlingsteamet, utvecklingssamtal och dokumentation anående allt detta.


#Plugg - slutförande av uppsatsen, opponering på denna och slutligen ett av två godkända examensarbeten klart!!!! snart ligger min C-uppsats på internet till allmän beskådan då den ska bli publicerad på nätet! )= lite coolt faktiskt...


#Trötthet deluxe, inget konstigt där, slutkörd helt enkelt.


Men snart kommer våren och då vaknar jag alltid till och det är så härligt att veta det är så! =) så längtar efter solen och värmen, när is ochs nö börjar smälta och blommorna börjar dyka upp och fåglarna vaknar till liv ordentligt. Då startar min promenadperiod. Jag kan helt plötsligt gå coh knalla vart som helst, det bekommer mig inte att det är långt. Åhhhh vill ha vår nu! Fick ett par jättefina och praktiska "gå-skor" av mamma som lite present för att jag klarat av C-uppsatsen och jag vill dra på mig dom nu och ut o gå ju...<3 Jaja det kommer! =)


Ok så nu har jag skrivit iaf ett inlägg under januari så nu får vi väl se när jag har tid/ork/lust för nästa. Kram på er


Motivational quote

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

SUG

Av Anna Serrander - 23 februari 2014 20:37

Det blev retur. O det roliga var att jag kände det på mig. Inget illa ment om mina gruppkamrater alls. De är jättetrevliga och duktiga och vi har haft ett bra samarbete under tiden vi grejat med uppgiften! Men vi läser mot olika årskurser och det mär...

Av Anna Serrander - 22 februari 2014 10:25

Jajemän jag fortsätter på trenden att skriva iaf ett inlägg per månad! Februari har inneburit mycket stress, så mycket att jag fick lov att vara hemma från jobbet en vecka då kroppen sa ifrån. Det fanns ingen ork eller lust att göra någonting och imm...

Av Anna Serrander - 30 december 2013 20:22

     

Av Anna Serrander - 27 december 2013 12:25

och jag kan knappt vänta på att få lägga år 2013 till handlingarna. Jag har suttit och läst igen om de relativt få inlägg jag gjort under detta år och inser att jag glömt (eller förträngt) en hel del. Nej, det har inte varit ett av de tuffaste åren j...

Av Anna Serrander - 3 november 2013 11:00

Så var den förra tråkdelkursen "Romananalysen i teori och praktik" betygsatt och lagd till handlingarna (fck ett VG) tack och bock för det! Nu är det fullt fokus på uppsatsen och idag ska jag starta med själva analysdelen efter att ha slitit med dela...

Ovido - Quiz & Flashcards