studentjavisst

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2013

8 år tillsammans idag...

Av Anna Serrander - 30 oktober 2013 16:45

Ja så länge är det faktiskt som F och jag har varit i lag. Genom glädje och sorg och tårar och skratt och en jäkla massa ilska, frustration och maktlöshet. Men bakom varje mörkt moln har vi ändå skymtat solen och det är det som gjort att vi orkat vidare.  

Vi har firat genom att åka till Örebro och äta god mat, mysa runt i affärer och fyndat varsin present på Myrorna! Himla bra ställe det där! Ut till Ikea åkte vi också och fick med oss glas och två soffkuddar på rea, som hittat!


Resten av kvällen kommer också bestå av mys med RAYMAN LEGENDS!!! Yeay mitt favvospel of all times =) samt lite kex och ost o en Bailys på det...mums ;) Tänker inte ägna plugget en tanke idag, det får bli morgondagens huvudvärk för på fredag ska det in en forskningsöversikt på 4 sidor. Men som sagt det får vänta!


Och grattis fina, goa Johanna och J som fått sin efterlängtade son idag!! Men alltså kunde ni inte valt en egen dag, liksom sno våran årsdag sådär     . Äsch skojar ju bara såklart, jag är så glad för er skull! Kramar till alla och envar därute!  

It's about learning to dance in the rain :)




 
 
Johanna

Johanna

2 november 2013 19:09

Haha skyll på bebisen :)

http://Cumgranosalis.blogg.se

Anna Serrander

2 november 2013 20:49

haha det gör jag ju! ;) kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

SUG

Av Anna Serrander - 23 februari 2014 20:37

Det blev retur. O det roliga var att jag kände det på mig. Inget illa ment om mina gruppkamrater alls. De är jättetrevliga och duktiga och vi har haft ett bra samarbete under tiden vi grejat med uppgiften! Men vi läser mot olika årskurser och det mär...

Av Anna Serrander - 22 februari 2014 10:25

Jajemän jag fortsätter på trenden att skriva iaf ett inlägg per månad! Februari har inneburit mycket stress, så mycket att jag fick lov att vara hemma från jobbet en vecka då kroppen sa ifrån. Det fanns ingen ork eller lust att göra någonting och imm...

Av Anna Serrander - 30 januari 2014 18:27

#Jobb bestående av lektionsplanering samt utförande av dessa(såklart! ;)), förberedande inför VFU, mottagande av nya elever, konflikthatering och kontak med likhabehandlingsteamet, utvecklingssamtal och dokumentation anående allt detta.   #Plugg ...

Av Anna Serrander - 30 december 2013 20:22

     

Av Anna Serrander - 27 december 2013 12:25

och jag kan knappt vänta på att få lägga år 2013 till handlingarna. Jag har suttit och läst igen om de relativt få inlägg jag gjort under detta år och inser att jag glömt (eller förträngt) en hel del. Nej, det har inte varit ett av de tuffaste åren j...

Ovido - Quiz & Flashcards