studentjavisst

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Anna Serrander - 23 mars 2012 12:40

Tänk att det finns dagar som denna, det har man nästan glömt bort under de senaste månaderna    Startade med en supermorgon, L var pigg och glad...vi var inte så pigga men desto gladare! F skulle iväg på tidig AT så jag knallade iväg med L till skolan, sen till min VFU-plats för att titta på mina duktiga elevers företagsredovisningar. Sen hämtade F upp L på skolan (som gått kanonbra) och sen mig, därifrån drog vi och hämtade upp svärmor och följde med henne och handlade lite. Släppte sedan av henne på jobb och själva åkte vi till Kinan och åt buffé! MUMS!! Mätta och ännu gladare åkte vi hem för lite middagsvila!

Grejen är att vi inte bara har haft det bra, vi har skrattat och haft så himla roligt. Sådär som det kan vara ibland när livet är känns riktigt bra. klart det finns mörka moln på himlen, men när vi alla får vara tillsammans så känns det som att man orkar allt och lite till...


Nu ska jag bege mig ner på stan och fixa grejer som bibblan och annat smått och gott och sedan ska vi ha en fortsatt fin dag i den härliga vårsolen. Och jag hoppas er dag har varit och kommer fortsätta förbli alldeles underbar!!    

Ovido - Quiz & Flashcards