studentjavisst

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Anna Serrander - 6 mars 2012 18:44

att förvandla vilket ställe jag än sittar och pluggar på till ett katastrofområde? Just nu är det köksbordet som ser som tredje världskriget. Trött jag blir på papper, men jag får skylla mig själv för jag tycker det är myket lättare att ha det så än att ha tusen dokument öppna elektroniskt och sitta och bläddra mellan. Och jag har inte tid att sitta här egentligen för jag måste börja med forskningsuppgiften NU.

Känns inte ens lite kul att fylla år om två dagar och ha den här inre stressen. Usch tänk om det faktiskt var möjligt att önska sig tid och sinnesfrid. Då skulle jag inte önska mig nåt mer överhuvudtaget! Eller jo okej då; ekonomisk frihet också ;)


Nej men stäng ner det här nu och sätt fart!!!! Kram


Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards