studentjavisst

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Anna Serrander - 10 mars 2012 08:27

En veckas praktik är klar och tre dagar återstår. Är i full gång med uppgiften och på det hela taget känns det rätt okej! =) Det har varit en jobbig vecka för F, därför hoppas jag att vi får en lugn ock skön helg nu... Först ut på planeringen idag är ett dop! Fs bästa vän han hans fru(!) ska döpa sin son idag kl 13 och det ska bli riktigt mysigt att få närvara vid.  


Och sen bli det att bara vara, jag ska plugga lite, det känns inte så motigt faktiskt trots att det är helg. Antagligen för att jag kommit igång med det. Där värre när man inte startat usch och fy!

Ikväll vill jag nog titta på melodifestivalen och så ska vi tvätta. Lugnt och stillsamt var det ja... Igår var mamma här och vi åt smörgåstårta, himla gott var det och det finns kvar så det ska jag synda med att äta till frukost ;) På zumban igår bokade vi tider för resten av april och den 14/4 så är det zumbamarathon! Ska bli skitkul att testa.


Nä upp och koka kaffe nu så dagaen kan starta! 427690_10150644486447162_7917027161_9168776_1289488630_n_large


Och en sak till! Ni får mer än gärna kommentera ni som är inne och läser, vore skoj att veta om jag fått någon trogen följare utöver er som jag vet följer mig här! Räcker med en kort notis ju! Okej det var allt. KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards