studentjavisst

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Anna Serrander - 11 mars 2012 19:28

Pluggade hela förmiddagen och lagom till när jag kände mig färdig för stunden kom solen fram och lockade mig ur lägenheten hem till mamma. Där satt vi och läste på verandan och njöt av vårvärmen...en stund iaf sen kom jättemolnet Allan    Lånade även mammas tvättmaskin för lite akuttvättning och under tiden den blev klar (tack ammam för att du slängde in nästa maskin) tog Ida och jag en powerwalk med mycket tempo och många backar. Kändes bra efteråt!


Sen ringde moster Lisa och undrade om de kunde komma och dricka lite födelsedagskaffe vid 18-tiden och det ville jag ju, så de åkte för typ 30 minuter sen och nu laddar jag inför veckan som kommer.

På det hela taget har det varit en bra helg (trots att saknande efter L varit väldigt, väldigt stor för F =( och nu ska jag bara  äta nåt och titta på BB kl 21, sen är det bedtime för min del!


Trevlig kväll på er.


Google Image Result for http://29.media.tumblr.com/tumblr_lwh90n9Kp31qke924o1_500.png

Av Anna Serrander - 11 mars 2012 09:25

Nja... Min favorit oavsett vinstchans var Topcats. Men hör och häpna var Dannys låt en som växte i mina öron när jag hört den några gånger. Loreen tyckte jag var sådär. Gillade även Lisas Why start a fire. Så vem skulle vunnit då? Jag tycker nog Amazing med Danny, tror den skulle stått sig bra i Europa. Å andra sidan fick ju Loreen höga poäng av de andra ländernas domare så vem vet!! Jaja nu är det slutanalyserat om melodifestivalen   


Dopet igår var jättetrevligt, fin kort cermoni i kyrkan och ett mumsigt dopkaffe efteråt! Lagom var ordet och lycka till i livet lille A. Huvudgästens storebror saknade dock L, han trodde att han skulle vara med och det var väldigt tråkigt att meddela att han inte fick det.    Kan bara meddela att du inte skrapar några extra poäng bland folk direkt!

Sen tillbringade jag resten av eftermiddagen gäspandes i sängen med bra tidningar och lite serier. Lillebror D kom förbi och stannade över melodifestivalen, inte för att att vare sig han eller F tittade ;) Men de fick höra....Muhahaha!

När D åkt avrundade vi kvällen med att börja titta på en bra film men somnade till den båda två. Helt okej lördag alltså!! =)


Idag har jag inga planer alls = skönt. Plugga ska jag visserligen göra och greja lite inför morgondagens intervju och korttagning. Och en promenad med bra musik i öronen vill jag också hinna med. Sen är det blankt på schemat.


Ha en trevlig söndag alla därute!


Tumblr

hihi det stämmer ju faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards