studentjavisst

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Anna Serrander - 7 mars 2012 19:41

Jag har världens bästa MAMMA! Kommer få en sån fantastiskt otroligt bra födelsedagspresent av henne    Håll i er nu....en bil!!! Ja ni läste rätt jag ska få en bil =) Och nej självklart inte en ny, dyr sak utan en vanlig funktionsduglig, smidig sak som tar oss från A till B utan att vi behöver vara livrädda för att bli ståendes på alla möjliga och omöjliga ställen! Galet glad är jag nu för det!!!!!!!!Måste smälta nyheten lite till bara men ni vet ju vad jag svurit och vart ledsen över (förlåt svärfar i himlen) den där förbannade bilfan som bara jävlas. Snart är det ett minne blott *lycka* 


Men det dröjer några dagar hur som helst men jag ska hålla er uppdaterade. Zumban blev lite av en upplevelse med nackspärren men det gick allt bra, fick vara lite smidig bara ;) så nu är det bara en dusch som återstår innan det är dags för lite TV av nåt slag och sen sängen. Imorn fyller jag alltså 28 år. Jaha vem snodde de sista 4 åren av mitt iv? Ge mig åtminstone tillbaka de fina minnena jag har av dem...just nu är det ganska blankt. Skit samma inte för att jag känner mig som 28, eller tycker att jag beter mig som 28-åringar kanske ska göra, men vet ni? Det skiter jag i.


Fick kusin Anki och hennes Peters bröllopsinbjudan idag. Det ska bli jätteroligt, och vad jag längtar efter en tid när allt är så lugnt i vårt liv att vi ovkså kan tänka fullt ut på framtiden. Tiden får helt enkelt utvusa om och när det blir så. Men iaf...Anki vi ser fram emot det!   


Nu mot duschen! Kram

Av Anna Serrander - 7 mars 2012 08:51

Måste legat på nåt knepigt sätt i natt för satan vilken nackspärr jag har på vänster sida. Aj aj aj =( Ja så är det men det får gå, tänker zumba i kväll iallafall så får jag väl avbryta om det verkligen inte går!

Redo för ännu en praktikdag...har haft lyx med tre sovmornar i rad. Idag ska jag träffa rektorn en sväng och få ännu ett dokument, och i eftermiddag måste jag skriva intervjufrågor för den första har jag imorgon!! Öka takten på uppgiften känns som ett måste alltså, tur jag kom igång igår!


Och goa, fina lille L kom och ringde på dörren i morse. Han hade sprungit från skolan, med sin assistent hack i häl (denne assistent är jättebra och en riktigt trevlig person bara så ni vet), för han var så ledsen över att ha tjejproblem. Och det ville han bara prata med sin pappa om.   Jag fick också veta sen, men sen var det stopp! När han lugnat sig och fått prata av sig med F och fått lite styrkekramar följde han med assistenten tillbaka. Detta innebär att han fortfarande ser vårt hem som en trygg och säker plats som han alltid kan komma till när han vill, oavsett vad som hänt. Och att F är hans klippa när det gäller förtrolighet. Vi fick dock svära på att inte berätta vad som hänt mellan han och hans tjej så det kniper vi om ;)


Nu ska jag dra mig, men vi kanske hörs sen. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards