studentjavisst

Alla inlägg under januari 2013

Av Anna Serrander - 31 januari 2013 22:53

får ni ett inlägg om vad tusan jag pysslat med under detta långa blogguppehåll!! Men det måste lugna ner sig lite först, jag har nätt och jämnt hunnit andas och jag menar det verkligen. Men efter den här veckan så kanske det finns tid för eftertanke och reflektion. Risken finns väl att jag bryter ihop då (sådär som man kan göra när det varit FÖR MYCKET under en period, i detta fall sedan december ungefär!) men sen kommer jag igen...det gör jag alltid. Och denna gång finns det mycket bra saker att fokusera på, efter psykbrytet ;)


Kram


 
Av Anna Serrander - 12 januari 2013 17:24

Då var första arbetsveckan avklarad och vet ni vad? Jag både överlevde och tyckte det var förbannat roligt!!!!!!!!  (Fast jag tyckte att jag höll på att stressa ihjäl mig flera gånger om dagen) och funderade starkt på vad i h-vete jag gett mig in på ;)


Något som inte var lika roligt var tentan i grammatik som ägde rum idag i Karlstad. Hatar verkligen salstentor =/ Jag har ingen förhoppning om att få godkänt men visst... hoppas kan man ju alltid. Det är helt enkelt för mycket som har hänt under de sista veckorna för att det skulle kunnat bli något effektivt tentaplugg. Shit happens liksom.

MEN nu är den iaf gjord och det är bara att invänta nederlaget så jag kan ladda om inför omtentan. Tills dess ska jag fokusera på mitt JOBB ;) och på hemtentan i SVA som lades ut idag (har kikat på den men tänker inte bry mig förren imorn) Och nu mina vänner...ska jag ta ett glas vin, krypa ner i svärmors badkar (vi har lånat hennes lgh ikväll då hon är bortrest) och bara njuta utav det lilla som är kvar av helgen!!


Kram

Av Anna Serrander - 9 januari 2013 07:07

på mitt nya jobb!! Ett lärarvik som sträcker sig över hela terminen =) Äntligen något bra som händer...och jag slipper plugga historia! Win, win.

Kram

Av Anna Serrander - 3 januari 2013 14:54

 När får jag komma hem igen? Frågan slungas ut från en liten 11-åring som gömmer sig bakom sängen... Och det gör bara så jävla ont .

Av Anna Serrander - 3 januari 2013 10:15

eller väldigt väldigt mycket i alla fall. Kram


Sometimes The Hardest Thing And The Right Thing Are The Same | Quotes To Blog About!

Ovido - Quiz & Flashcards