studentjavisst

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Anna Serrander - 28 mars 2012 12:26

Älskar när folk fuckar upp det för sig utan att en annan har nånting med det hela att göra...Det är bara att låta tiden ha sin gång    text

Av Anna Serrander - 28 mars 2012 10:03

hände inget särskilt. Njöt av en promenad i det underbart varma vädret och satt ute på balkongen och läste pisstråkig kurslitteratur som jag fortfarande inte fattar nånting av! F var iväg på AT och efterår skjutsade jag hem svärmor och passade sedan på att strosa runt inne på Lidl. Lugn och stillsam tisdag alltså.

Idag är det dags för telebild på lärcentrum (otaggad som få) och det blir väl att åka dit lite tidigare kan jag tänka mig och skriva ut ett par kapitel av en pdf-bok.


Har inte jättestort behov av att blogga just nu, därav dåligt med uppdateringar. Men det är väl så ibland antar jag... och jag är övertygad om att lusten kommer tillbaka! Så ni får väl stå ut med att det kanske inte bli så mycket skrivet för tillfället   Ha det bäst alla! Kram


We Were Ment to Live for So Much More

Ovido - Quiz & Flashcards