studentjavisst

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Anna Serrander - 20 mars 2012 20:14

och stressad är bara förnamnet!! Karlstad och närträff imorgon, kan ju gå hur som helst då jag känner mig dåligt föreberedd men tror jag vi är lite till mans hela klassen så jag kanske är i gott sällskap ändå. Blir upphämtad av min favvokursare Johanna vid 8-snåret och sen drar vi bortåt.Och så fyller ju lillebror J imorgon också men det firar vi på lördag.  


Så imorn får ni nog ingen uppdatering men det klarar ni er allt utan eller hur? KRAM




  imgfave - amazing and inspiring imagesTumblr

Av Anna Serrander - 20 mars 2012 09:08

Har ringt måstesamtalen och utöver det ett vanligt trevligt samtal till pappa. Har även skickat in vår grupps PP och sitter nu och försöker få ihop en bra opponering.Men nu ska jag belöna mig med en dusch och sen kolla över Fallet en sista gång. Sen hoppas jag kunna dra iväg till stan (måste hitta ett par byxor idag), kan ju inte gå runt i trasiga, alt för stora eller för små byxor längre ju! Jag fick ju presentkort så det ska väl gå bra.   


Sent igår kväll var jag inne och checkade skatten... wieee juni månad är räddad i år med då jag får tillbaka pengar! Jävligt synd bara att jag antagligen får räkna med att skattepengarna kommer att få räknas som juniinkomsten då kära CSN inte betalar ut något studiebidrag i juni (och bara ett litet i maj). På det viset blir det ju inga pengar som man kan se som extra... Det är sug. Men får väl vara glad över att man inte kommer ligga back en månadsinkomst istället. Allt är relativt liksom   


Ha det bra så länge, jag ska stressa vidare! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards