studentjavisst

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Anna Serrander - 19 mars 2012 16:54

vilken huvudvärk jag har! Sån där riktigt brutal som inte ger sig... och så tycker jag det går riktigt segt att plugga idag. Fallet är typ klart men jag  har opponeringen kvar och nån uppsats. Orkar inte, vill inte, suck suck suck. Så nu har jag gnällt lite.  


Ska ta och dra iväg på zumba snart och skaka bort mina bekymmer för stunden iaf ;) och ikväll känner jag att jag måste vila från både läsning och skrivande för annars slänger jag både dator och papper all världens väg! Och inte blev det skroten för röda faran idag heller, men det tar vi i slutet på veckan. (Gillar inte att skjuta upp grejer egentligen men ibland blir det så). + att det ska ringas lite samtal om diverse grejer. Nä  fyyyyyyyyyyy vad neg jag är nu. UPP med sig och gör nåt istället, så spark i arslet på mig!

Syns väl imorn hörni! Kram


scary monsters _ nice sprites ♥ // let’s stop thinking.

Av Anna Serrander - 19 mars 2012 09:15

veckorna rusar fram och nu är jag i ett sådant tillstånd igen att jag inte hänger med alls! Det är så sjukt mycket att göra precis hela tiden. Och inte bara pluggmässigt utan i övrigt också. Vi hjälper ju svärmor så mycket vi kan med att greja inför husförsäljningen och det är inte lite att fixa med! Det är mycket därför jag har har blivit dålig på att uppdatera här... Igår var vi där hela dagen och städade och donade, gudars vad prylar man samlar på sig efter ett helt liv i hus!!


Men i allafall, idag ska jag skriva klart "Fallet" och läsa uppsatser inför onsdagens närträff. I eftermiddag måste jag hämta mitt intyg från VFU:n och sedan ska röda faran (svärfars bil) få åka till bilhimlen ;) Så eftersom jag har lite att stå i lär jag sätta fart!  Trevlig måndag på er alla!


Ovido - Quiz & Flashcards