studentjavisst

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Anna Serrander - 14 september 2012 09:53

Ser fram emot en ganska fullspäckad helg =) Till att börja med kommer L idag, vi får låna mammas bil och åka och hämta honom i eftermiddag...härligt! Ikväll ska vi äta kräftor hos svärmor och sedan skulle jag tro att det blir sedevanligt filmmys hemma.

Imorgon fyller kusin vitamin Idan hela 18 år!! Det ska förstås firas så det blir tacokalas på kvällen. Men det får bli städat för min del då jag tänkte skriva upp mig som tillgänglig för jobb på söndag (dagtid). En 7-4 tur vore helt okej, ligger ganska bra till pluggmässigt så jag spiller ingen tid på att jobba då OM jag nu skulle få en tur!


Det var nog allt tills vidare...jag önskar mina läsare en trevlig helg fylld med kärlek.   Kram Tumblr

Ovido - Quiz & Flashcards