studentjavisst

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Anna Serrander - 10 september 2012 08:35

Molningt, disigt och kallt var det när jag vaknade i morse. Men det gör mig inte så mycket faktiskt, vi lever i Sverige och då kommer hösten ofrånkomligt efter sommaren...varje år! ;) Det är mysigt med tända ljus på kvällen och att dricka te ur stora muggar och att krypa ner i soffan/sängen i min älskade flanellnattskjorta som jag fick av mamma förra året. Mja sen att hösten kan vara asträlig med spöregn, stormvarningar, kolmörker och annat underligt väder kan vi väl glömma bort just nu va?   

Väntar på att föreläsningen ska läggas upp på Its och hoppas på att den inte är 3 timmar lång! Har laddat med kaffe och alla böcker ligger tillgängliga framför mig. Framåt eftermiddagen blir det att cykla bort till mamma och ta Blixten till verkstaden där han ska få en ny ljuddämpare. Skönt! Hoppas på att vädret fortsätter vara stabilt då jag ska cykla från verkstaden och hem, det är en liten bit men motion är väl aldrig fel? ;) Tvättning var det också idag ja, tur vi inte har så mkt denna gång...ja då tror jag dagen kan börja då!


Kram Seasonal Love

Ovido - Quiz & Flashcards