studentjavisst

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Anna Serrander - 11 september 2012 21:25

Klockan är i skrivande stund 21.30 men känns som 23 eller mer...minst! Fått en del plugg gjort idag men känner mig trött och hängig, största anledningen är den sabla mensvärken. Den kan verkligen inte ge med sig nån enda månad, det skulle vara så jäkla mycket värt att bara ha liiiiiite mindre ont...bara nån gång typ. Men men att ligga nerbäddad i sängen med tända ljus och en bok ( har börjat om med serien "Sagan om Isfolket" för ca 711:e gången, har ni inte läst dom gör det, ni kommer inte ångra er!) är inte så illa. Haha då jag tyckte väldigt synd om mig förut knallade jag iväg till konsum för att handla något gott till stackars stackars mig, ja och ipren och tamponger också ;) Väl hemma tog min toblerone slut fort...hmmm vad göra? Jo jag gnällde lite extra och ojade mig ljudligt från mitt soffhörn så F inte kunde undgå att höra vad ont jag hade och då fick jag hans också. Haha det är kärlek det   för man får vara jobbig när man har mens, eller hur??   


Sov gott ni därute. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards