studentjavisst

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Anna Serrander - 30 maj 2012 09:02

Så var det onsdag och opponering på gestaltningsuppgiften. Med andra ord innebär det en tur till lärcentrum och där blir jag till sen eftermiddag... Huvaligen! Men belöningen är att den uppgiften kan läggas till handlingarna ( ja jag hoppas det blir godkänd förstås ;)

Sen är det dags att fila på intervjufrågor till sista uppgiften, det närmar sig sommarlov (läs JOBB) nu! Härligt. =D


Kom på igår att jag kanske bör förtydliga en sak... jag vet att jag skriver väldigt sällan om F och L nu och det finns en orsak till det. Ni som varit med ett tag vet läget ändå och ni andra, med all respekt behöver inte veta. Det är i vanlig ordning rörigt och bitvis mycket komplicerat så därför fokuserar jag i nuläget bara på mig och mina förehavanden. Det är bäst så...


Och med dessa ord är det dags att ta tag i dagen, först ut är KAFFE! ;) Kram


the TruTh

Ovido - Quiz & Flashcards