studentjavisst

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Anna Serrander - 20 maj 2012 10:39

Nu är det inte långt kvar på terminen men det känns ändå som att det är FÖR länge! Två stora uppgifter kvar så det är väl bara att börja egentligen... Den här helgen har jag dock haft typ pluggpaus och det var skönt. F och L har varit nere hos svörmor och hjälpt henne sen i fredags så jag ska bege mig ner och hämta dem i eftermiddag.


Själv har jag pysslat med allt och inget...städat och plockat, men också varit hos pappa moch ätit god räksallad, hos lillebror J och snälla T som hjälpte mig med lite klädproblem. Dök också in hos mamma och lillebror D igår och grejade lite och bara var. Kvällen igår ägnades åt läsa ikapp tidningar och lyssna på Lars Winnerbäck. Skönt med ensamtid ibland   


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards