studentjavisst

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Anna Serrander - 8 maj 2012 19:02

Jag fick ett underbart bra besked sent i eftermiddag som kommer underlätta så fruktansvärt mycket i allfall för ett litet tag! Detta innebär en GLAD tjej!  Kram

Av Anna Serrander - 8 maj 2012 11:44

studerar återigen Likabehandlingsplaner... men det är helt okej faktiskt. Allt plugg är okej just nu om man jämför med hur det såg ut för en vecka sedan    Måste verkligen slå ett slag för googledocs, för oss distansstudenter är det ett rikigt bra hjälpmedel! Lätt att arbeta i och tillgängligt för alla inblandade =)

Bortsett från mer plugg under dagen kommer vi åka ut till svärmor i eftermiddag och hjälpa till inför ännu en visning och sen händer det inte så mycket mer idag tror jag. Får se om det kommer upp ett låst inlägg vid ett senare tillfälle, vet inte riktigt ännu...


Skulle behöva åka till lärcentrum och dra ut lite papper jag glömde igår men jag orkar inte, ska ju ändå dit imorgon för telebild. Ne ni, nu svamlar jag bara om oviktiga ting så hej på er! KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards