studentjavisst

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Anna Serrander - 4 maj 2012 13:17

Quizet gick bra!!!!!!!!!! Och sista gruppuppgiften är inlämnad!!!!!!!!!!!!!!!! och L är här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är bäddat för en underbar helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Precis just nu är jag galet sprängfylld av lycka! KRAMAR i massor   

Av Anna Serrander - 4 maj 2012 09:22

fy nervös jag är inför quizet. Det är det sista i kursen och det är sjukt pressande att veta att betyget hänger enbart på om jag blir gokänd på detta eller inte!! Vi har visserligen en gruppuppgift som ska in i kväll också men den är jag inte orolig för...det ska in lite personliga tankar och reflektioner och det värsta som kan hända är att vi får en retur. Och det är inte svårt att fixa!! Ett omquiz däremot har fan så mycket jobbigare/svårare att ta igen    Snälla fina vänner därute håll tummarna för mig kl 10.30


I övrigt är det väldigt lugnt och skönt. Det händer inte särskilt mycket i vårt liv just nu, dock lär väl det återigen ändra på sig efter ett besked F fick i förrgår... mer info om det kommer på måndag. Hoppas bara på att det inte berör oss rikigt i den utsträckning som det gjort tidigare, men herregud varför skulle det inte liksom...


Okej nu är det dags att ta tag i det obligatoriska sistaminuten-plugget , men först en kortistur med söthunden! =) Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards