studentjavisst

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Anna Serrander - 29 maj 2012 12:58

Ska försöka lägga på ett kol med sista uppgiften nu, men satan vad jobbigt det känns! Peppa mig någon...eller ännu bättre ge mig en rejäl spark där bak så jag kommer igång    Aja det ger sig...

Ska därför varva denna dag med plugg, tvättning och lite andra förberedelser som måste göras typ NU. (detta är dock skojsiga förberedelser ;) och det är b l a därför jag vill bli klar med allt aptråkigt så snart som möjligt!!!!!!!!!!!!


F är iväg med lillebror D på en "grabbtur" (vad det nu innebär;) och det är honom väl unt. Min älskling har inte haft det helt lätt sista tiden. Jävligt mycket tråk faktiskt   Hur som helst så är det roligt att de är iväg på nåt även om det kanske mest innebär att de snackar skit (ja precis som tjejer) och umgås överlag!


Nähä plikten kallar, worddokumentet stirrar med uppfordrande ögon på mig...bli ju nästan lite rädd ju. Hm undrar om jag ska gå till tvättstugan först....;) Kram på er allihop

Ovido - Quiz & Flashcards