studentjavisst

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Anna Serrander - 16 april 2012 21:56

Jag känner mig helt urblåst i huvudet för tillfället...vet knappt vad det är för dag. Var i allfall hos mamma och pluggade förut och började nästa gråta när  diagramk*kuppgiften krånglade. Först försökte mamma hjälpa mig, men det var skitsvårt... Men sen kom lillebror D som en räddande ängel och han hade tålamod fast jag inte fattade NÅNTING! Så himla snäll    Och så gnällde jag över att ens behöva lära mig jäkla skit-Exell, fast då förklarade han att det faktiskt är rätt bra att kunna och okej  då,  det kanske det är   han får lära mig i lugn och ro nån gång.


Zumban var också nice och nu är jag trött, trött i kroppen och trött i själen...men det blir bättre, eller?


Kramar

Av Anna Serrander - 16 april 2012 16:31

Det enda jag gör är att plugga, därav väldigt lite uppdateringar. Klarade quizet idag i all fall...tack för det, kunde faktiskt lite frågor till och med ;).


Jaja tänkte bara tala om att jag lever, än så länge. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards