studentjavisst

Alla inlägg den 12 april 2012

...

Av Anna Serrander - 12 april 2012 22:10

Mammor, kakor och goda vänner (läs Johanna ;) kan göra susen för humöret! Tack  


Godnatt!

Its All About You haha, ja ibalnd så ;)

Av Anna Serrander - 12 april 2012 20:17

  SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer ni ihåg vad jag skrev nyss om det här med tider och planering? Jag var rätt sur då, multiplicera detta med typ 1000 så har ni vad min irritationsnivå ligger på nu. Jag är inte ens förvånad, det var säkert så förbannat utstuderat planerat. Alltså jag vet att det är jag själv som väljer att bli provocerad av detta beteende. Men nu rann det över...sprunget ur stress och måndagens ilska över exakt samma sak. Och nåt annat som stör mig till vansinne är en annans oförmåga att säga NEJ nu räcker det.


Så nu har jag fått ur mig lite aggro, tyvärr inte för sista gången idag...det vet jag också av tidigare erfarenhet!  


Ovido - Quiz & Flashcards