studentjavisst

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Anna Serrander - 4 april 2012 16:13

Nej jag vet att jag inte är på bättre humör men det kan fan inte hjälpas! Sugstart på dan, har inte sovit bra i natt utan vaknade varannan timme av att halsen började krångla. Ni vet sådär som det känns innan den börjar göra ont och en riktig förkylning bryter ut... Under dagen har det bara tilltagit och jag är inte det minsta förvånad för det var ett tag sen som schemat i skolan var SÅ pressat och knökat med uppgiftre som nu. Likaså är det ju påsk och helgdagar (vilket för mig innebär chanser till jobb inom vården... HOPPAS) och då är det ju självklart att jag kanske bli sjuk. Och sist men inte minst har en person retat upp mig till vansinne idag, så dum så det finns inte.  


Och föreläsningen som jag släpade mig iväg på, var sjukt tråkig och förbannat lång och inte fattar jag mer nu än vad jag gjorde igår =( Och så slänger vi väl på att jag fick ställa in zumban som jag ju hade med mig alla grejer till i förhoppning om att halsen skulle sluta fucka. MEN NEJ! Tyck gärna synd om mig i en sekund eller två   


Nu ska jag leta buss hem...tur jag inte har synts i bild under den senaste timmen för då hade mina kursare inklusive föreläsaren sett ett åskmoln i bild! Han är ju säkert väldigt duktig på det han gör (forskar om luftföroreningarnas effekt på växter) men jag är inte intresserad av det!!!


Kram på er alla hur som helst! =/

Ovido - Quiz & Flashcards