studentjavisst

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Anna Serrander - 10 april 2012 09:28

har helvetisk mensvärk, idiotiskt miljöquiz om en timme och är på vansinnigt dåligt humör överlag.    Det senare kommer nog att gå över snart hoppas jag och bara iprenen börjar verka så ska väl även mensvärken ge med sig. Men quizet kan fara dit pepparn växer alltså! Vill egentligen bara gå och lägga mig och sova bort den här dagen men det är bara att köra...

L åkte inte förrens i morse (vi fick skjutsa).

 Ja det är som det är det där med överenskommelser och uppgjorda tider. Men fruktansvärt irriterande när något som är planerat måste ändras bara för att någon inte har framförhållning. Nu gällde inte dessa planer mig i första hand utan F, men principen är densamma. Särsilt när man i god tid gjort klart att det måste bli på ett visst sätt och inte på ett annat. *muttar*


Hur som helst, när quizet är klart ska jag unna mig att bädda ner mig i soffan och titta på första avsnittet i säsong 2 "Games of thrones"...har nästan längtat ihjäl mig, det är så bra!     Ha en bra dag hörni, och håll alla tummar och tår ni kan för att det går vägen för mig idag! Kram



Table-flip-meme-multiple-choice_large

Ovido - Quiz & Flashcards