studentjavisst

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Anna Serrander - 13 april 2012 21:09

zumbamarathon imorgon! ska bli jäkligt kul    kommer vara som en klubbad säl efteråt men det är smällar man få ta! ;)

Awww_large

Dagen idag började skit, riktig fredag 13:e stämning och fortsatte att vara skit med anledn

ing av samma tema som igår...Men på eftermiddagen vände det, åkte till mamma och pluggade först och sen ner till Stina och blev bjuden på fika, sen föll det sig så att jag blev kvar och fick god mat också! Besöket hos moster hade samma effekt som gårdagskvällen hos mamma... det var tänkvärt och helande.  Det måste bli vissa förändringar framöver. Hos mig själv först och främst.


Imorn ska vi också fira lillebror med lite andra delar av släkten och sen tror jag det blir pluggkväll hemma... Jävla kurs som ökar på ett redan rejält befintlig stressnivå, och som gör mig lite ledsen i ögat faktiskt, nytt quiz på måndag som jag är sämre beredd på än det i tisdags. HATA!

Nog om det.


Det var nog allt och hoppas ni inte haft alltför stora känningar av denna otursdag! KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards