studentjavisst

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Anna Serrander - 30 november 2012 07:42

Vaknade ofrivilligt strax efter kl 6 och låg och vred och vände på mig bra länge innan jag insåg att det var lönlöst! Så det är väl bara att sparka igång denna fredag nu och hoppas på att den blir bra. =) På förmiddagen ska jag på stan med mamma och kika runt lite och i eftermiddag ska det göras en djupdykning i källarförrådet efter adventspynt.

Vi tror att L kommer också. Men vi vet inte när eller hur. Som vanligt är det bara att vänta och se...


Plugget går trögt nu, flera uppgifter ligger ute som det egentligen bara är att börja beta av. Men varje gång jag försöker tappar jag fokus innan det blivit något vettigt gjort. Skärpning!!


Har verkligen inget mer "intressant" att förtälja så jag önskar er helt enkelt en jättefin helg och en trevlig första advent.  Kram


Ovido - Quiz & Flashcards