studentjavisst

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Anna Serrander - 13 november 2012 16:45

men det är knappt. Är på riktigt depphumör faktiskt. Vädret toksuger! Började bli sjuk igår men det gav sig så det ska jag inte gnälla över! Det är tungt i skolan (åh vad ovanligt att hon tycker det tänker ni då ;)  Och så började Blixten leva rövare igår. Något med batteriet och ärgbildning hmm..tack pappa för att du hjälpte mig med det igår och även idag! Och tack till mamma o lillebror för utlåning av garaget så Blixten (haha kan ju inte döpa om honom bara för att jag är grinig på han just nu, och JA det är definitivt en HAN!) fick må som en kung, vilket han inte förtjänade    Men nu så skuttar han vackert runt som vanligt, får väl se om han startar snällt imorn bitti! Då åker jag tillbaka till mamma där jag varit idag och fått mycket plugg gjort, för hus vaktning och mera plugg. Tänk att det kan göra så mycket att byta miljö ibland...likadant om jag åker till lärcentrum vissa dagar! Och andra dagar får jag inte nåt gjort om jag inte är hemma. Knepigt det där...


Det får räcka med uppdatering, tappade lite skrivlust efter mastodonttentorna...bara tanken på att formulera text är jobbigt därav få och korta inlägg! Kram



— quotes 6


MEN SÅ PALLAR VI JU INTE ATT TÄNKA...ELLER HUR?? så därför:


(5) Tumblr


Ja det var bättre!  

Ovido - Quiz & Flashcards