studentjavisst

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Anna Serrander - 23 november 2012 09:03

En ganska tråkig arbetsvecka är till ända och helgen står för dörren. Det roligaste dagen var nog igår när jag var på en intressant och berikande närträff. Igår fick jag också det underbara beskedet att ja fick VG även på hemtentan i Historiakursen!! Det slog ner som en bomb...den var ju så jävla svår men jag lyckades pricka in VG på ALLA fyra frågorna. det har aldrig hänt förut, att jag fått full pott på alla frågor! Jag är glad och stolt över det   


Än så länge vet jag inte riktigt vad som kommer hända denna helg, vet sällan eller aldrig det i förväg, men jag hoppas innerligt att det blir lugnt. Vi har inte hört något om någon eventuell ankomst av L, men som sagt det brukar sällan planeras så visst kan det bli så att han dyker upp! Hur som helst ska jag besöka bibblan idag och ta en tur på stan, lite betalning av räkningar ska också göras (yeay) och sen får vi se! Ska hälsa på både mamma och pappa nångång i helgen iaf   

Nu har ni fått tagit del av ett jättetråkigt och onödigt inlägg men livet kan ju ine vara roligt jämt! ;) Kram på er


Piccsy :: Certain Darkness

Ovido - Quiz & Flashcards