studentjavisst

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Anna Serrander - 2 november 2012 09:38

Och den inleds med ett besök hos mamma! Hon börjar jobbba kl 12 så jag ska passa på innan. Sedan blir det hårdplugg för hela slanten tills jag blir klar med SVAtentan, det är inte mycket kvar nu (med ett resultat därefter) men å andra sidan har jag lämnat in andra skrivelser som jag varit mer missnöjd med än denna så whatever!


I eftermiddag ska vi sen ut på turné och tända ljus på gravar och i minneslundar...det blir nog fint men lite mer sorgligt för F och svärmor då detta år är första Alla helgona som vi tänder för svärfar,  

Kvällen blir görlugn, skulle tippa på att L kommer vilja spela det spel som släpptes i onsdags och som han sparat pengar till från födelsedagen för att kunna köpa. Inte dåligt! =) Och jag tror F och jag kommer sega till diverse serier. Gud vad skönt det ska bli att lämna in tentan...kommer skriva diskussionsinlägget i SVA imorn och fixa sista upgiften i historian på måndag (en videosnutt på 5 minuter om en text som i framtiden kan användas som historisk källa om vår nutid...några förslag på sådana texter tack!! =)


Var och klippte mig igår också och så nu har jag en ganska kort page och imorgon ska jag få hjälp a Ida att tona det i någon röd nyans, och så ska Idan få assistans med sitt hår! (skräll Ida eller hur?)   


Nu får ni ha en riktigt bra fredag allihop! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards