studentjavisst

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Anna Serrander - 7 november 2012 10:56

Dags att kravla sig ur depphålet jag befunnit mig i ett par dagar nu. Som vanligt vet jag att det inte hjälper ett skit att vara grinig så det är bara att kavla upp ärmarna och sätta fart! Fina mamma har lånat en bok på sitt skolbibliotek som ska läsas till nästa veckas närträff och goa kusin Ida ska låna en annan bok på sitt skolbibliotek! O stackars moster Stina får finna sig i att stå i kö på diverse böcker på stadsbibblan för min räkning...tycker det är så fint att hela släkten engagerar sig i min utbildning   


Strax ska vi åka och handla lite, besöka det sistnämnda biblioteket och apoteket samt ta en promenad med svärmors hund som drivit oss till vansinne inatt med diverse ljud!! städas ska det också göras...sen ska det pluggas! Blev godkänd på sista källkritiska övningen i historian igår också så nu hänger allt på hemtentan, likaså i SVA-kursen. Och som vanligt när nåt är under granskning så loggar jag in på Its var tredje minut, som om det skulle hinnas uppdatera ett dugg på de minutrarna liksomKnäpp man blir.=/


Imorn är det dags för närträff 1 i delkursen "Den långa medeltiden" i historian. Den är bara några timmar på eftermiddagen så det är skönt! Tar bussen dit och hem så resan är ordnad. Funderade på att skita i denna närträff iom att jag kommer lägga ner mindre energi på den här kursen än på de i svenskan men kom på att det är ju bara dumt! Jag förlorar ju inget på att närvara =)

Nu vet ni lite vad jag pysslar med och jag hoppas ni får en fin onsdag! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards