studentjavisst

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

Måndag v. 42

Av Anna Serrander - 22 oktober 2012 09:48

Helgen har varit ganska händelselös faktiskt... och fort har den gått med. Vi fick hämta L i fredags eftermiddag och då pappa åkt till Uppsala frågade jag F om han och L ville han en myskväll bara dom två, så de kunde få chansen att spela sådana spel som jag tycker är värdelösa, och se filmer jag anser är skräp! Och de ville de =) Så jag intog pappas lägenhet och såg de sista avsnitten av Revenge och sov sedan gott hela natten.

Hm just det, hemtentan las ju ut typ kl 14 i fredags ch jag säger bara HERREGUD. förstår inte hur jag ska kunna fixa den OCH göra uppgifterna till denna veckas SVA-moment OCH få ihop hemtentan i SVA på samma gång! Det känns mer än lovligt mycket nu. =(


I lördags ringde jobbet och undrade om jag kunde ta någon tur under helgen och jag tackade ja till gårdagens dagtur. Det blir några kronor i november så varför inte? Hade inte tänkt göra något åt plugget ändå eftersom L var här, så lördagen gick åt till att umgås tätt med honom eftersom jag skulle vara frånvarande hela söndagen!


Det gick bra att jobba men nog är man lite ringrostig!  Men det är tur att rutinerna sitter nånstans i ryggmärgen och det flöt på fint =) När jag slutat åkte jag och lånade fina A:s bil som vi skulle få använda att skjutsa in L tillbaka till Karlstad. Det blev en snabb vända tur och retur och när bilen var återlämnad käkade vi sibylla och avslutade dagen med lite Netflix-tittande (kolla upp den tjänsten...hur bra som helst!)


Sådär, nu MÅSTE jag kolla upp hur fan jag ska lägga upp det här med plugget, men först ska jag ta en limpmacka med ost-barnsligt gott! Ha en fin vecka så hörs vi snart   Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

SUG

Av Anna Serrander - 23 februari 2014 20:37

Det blev retur. O det roliga var att jag kände det på mig. Inget illa ment om mina gruppkamrater alls. De är jättetrevliga och duktiga och vi har haft ett bra samarbete under tiden vi grejat med uppgiften! Men vi läser mot olika årskurser och det mär...

Av Anna Serrander - 22 februari 2014 10:25

Jajemän jag fortsätter på trenden att skriva iaf ett inlägg per månad! Februari har inneburit mycket stress, så mycket att jag fick lov att vara hemma från jobbet en vecka då kroppen sa ifrån. Det fanns ingen ork eller lust att göra någonting och imm...

Av Anna Serrander - 30 januari 2014 18:27

#Jobb bestående av lektionsplanering samt utförande av dessa(såklart! ;)), förberedande inför VFU, mottagande av nya elever, konflikthatering och kontak med likhabehandlingsteamet, utvecklingssamtal och dokumentation anående allt detta.   #Plugg ...

Av Anna Serrander - 30 december 2013 20:22

     

Av Anna Serrander - 27 december 2013 12:25

och jag kan knappt vänta på att få lägga år 2013 till handlingarna. Jag har suttit och läst igen om de relativt få inlägg jag gjort under detta år och inser att jag glömt (eller förträngt) en hel del. Nej, det har inte varit ett av de tuffaste åren j...

Ovido - Quiz & Flashcards