studentjavisst

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Anna Serrander - 28 oktober 2012 19:46

Efter en helg som nästintill bara bestått av plugg nådde jag mitt mål! Hemtentan i historian är klar! Ja eller iaf grovgörat, all text är ju klar men finputsningen återstår. Kan ärligt talat säga att den här tentan var en av de svåraste under dessa år. Den var så otroligt omfattande både gällande omfånget (den slutade på 13 sidor och då höll jag mig till de ramar som läraren satt upp, dvs ca 1000 ord till varje fråga, förutom den nästsista som slutade på 1494 ord och högst tillåtna var 1500!!) Och hur den skulle utformas för att få med allting som efterfrågades. Ska bli mycket intressant att se om jag håller måttet den här gången. Imorgon är det bara att kravla sig upp ur historiehålet och kasta sig in i SVA-tentan, ingen rast och ingen ro med andra ord!

Kram =)

I'm Not Dead and I'm Not for Sale

Ovido - Quiz & Flashcards