studentjavisst

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Anna Serrander - 4 oktober 2012 14:31

Usch vad trött jag är på folk (särskilt EN) som vänder kappan efter vinden! Jävla rövslickeri helt enkelt.   





Borde inte bry mig men det gör jag ändå för det är så uppenbart att personen fiskar efter medhåll och hjälp för egen vinnings skull, gömd bakom en förklädnad som består i omsorg om andra. BULLSHIT!


SAD

Befinner mig på lärcentrum nu för att skriva ut lite dokument, och tidigare idag skickade jag in en inlämningsuppgift. Känns bra för även om det inte var en särskilt stor grej och det inte fanns någon uppsatt deadline så skulle den ju ändå in här framöver! Så nu återstår det två sådana uppgifter till + en hemtenta i historiekursen samt en hemtenta och några obligatoriska diskussionsinlägg i svenska som andraspråk! Mmm jag fyller allt mina dagar.

Dags att fortsätta jobba! Kram


Ovido - Quiz & Flashcards