studentjavisst

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Nä fy...

Av Anna Serrander - 28 augusti 2012 10:46

vad tråkigt detta är! Jag vill jobba, inte plugga, och då menar jag inte en strödag här och där (det blev jag erbjuden en idag) för det har jag inte tid med för jag måste plugga till en jobbig närträff!! Ond cirkel...nähä!?


Well well, bara läsa vidare om vilken funktion industrialismen haft för samhällsutvecklingen i världen... jippie =/ Och när jag ändå gnäller så kan vi väl ta det om vädret också. Det är kallt och disigt och tråkigt. MEN lite mysigt tycker jag det är, det kan jag villigt erkänna ;) I år badade jag ju faktiskt en gång, vilket är en gång mer än förra sommaren så sure jag är redo för höstväder! Haha nu ska jag sluta överösa er med klag, för det är bara petitesser. Ska sanningen fram är jag faktiskt rätt positiv just nu, fast det inte syns i just detta inlägg. Särskilt nu när F kom in och masserade min nacke med väldoftande "coconut butter". Mmm det var skönt!    Kram!



 
 
Johanna

Johanna

29 augusti 2012 11:19

Det svåra är hur mycket växel man ska ha tycker jag :)
Kram

http://liveforlove.bloggplatsen.se

Anna Serrander

29 augusti 2012 11:44

Jo, jag hade växel i 20-lappar på en hundring och så lite tior och femmor. Det räckte. =) Men tjugorna gick åt fort för oftast hade folk hundringar och betalade med! Kram

 
Johanna

Johanna

30 augusti 2012 15:41

Men har du börjat tveka om ditt yrkesval? :( Hata studier just nu fattar inte vad som hänt med oss :( *Peppkramar!

http://liveforlove.bloggplatsen.se

Anna Serrander

30 augusti 2012 17:14

Njä, jag syftade mer på att vi vill båda ha ett jobb istället för att plugga! =) Men du ska veta vad det bär emot att åka till Kau imorn utan ditt sällskap gums =( kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

SUG

Av Anna Serrander - 23 februari 2014 20:37

Det blev retur. O det roliga var att jag kände det på mig. Inget illa ment om mina gruppkamrater alls. De är jättetrevliga och duktiga och vi har haft ett bra samarbete under tiden vi grejat med uppgiften! Men vi läser mot olika årskurser och det mär...

Av Anna Serrander - 22 februari 2014 10:25

Jajemän jag fortsätter på trenden att skriva iaf ett inlägg per månad! Februari har inneburit mycket stress, så mycket att jag fick lov att vara hemma från jobbet en vecka då kroppen sa ifrån. Det fanns ingen ork eller lust att göra någonting och imm...

Av Anna Serrander - 30 januari 2014 18:27

#Jobb bestående av lektionsplanering samt utförande av dessa(såklart! ;)), förberedande inför VFU, mottagande av nya elever, konflikthatering och kontak med likhabehandlingsteamet, utvecklingssamtal och dokumentation anående allt detta.   #Plugg ...

Av Anna Serrander - 30 december 2013 20:22

     

Av Anna Serrander - 27 december 2013 12:25

och jag kan knappt vänta på att få lägga år 2013 till handlingarna. Jag har suttit och läst igen om de relativt få inlägg jag gjort under detta år och inser att jag glömt (eller förträngt) en hel del. Nej, det har inte varit ett av de tuffaste åren j...

Ovido - Quiz & Flashcards