studentjavisst

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Anna Serrander - 6 augusti 2012 16:24

L stannade hos oss till ca 13.30 idag o därmed är en underbar helg till ända! Vi har haft det härligt och bara tagit hand om varandra...I torsdagskväll hann vi ju inte med så mycket mer än filmmys och god mat på kvällen. På fredagen cyklade vi med svärmor till Maxi och sedan till hennes lägenhet som L ännu inte sett. Vi stannade där ett tag och begav oss sen hem för lite vila. På kvällen var vädret med oss så då spelade vi lite amerikansk fotboll. Haha ja jag säger då det, far och son tyckte det var väldigt skoj att tackla mig ( löst dock) men mörbultade blev vi ändå. Roligast var när L och jag var på lag mot pappa F...vi sprang på i full karriär mot honom när han lägger av stridsvrål och springer i möte! Vi tvärvänder båda två och gallskriker och rusar iväg i motsatt riktning ilket får F att kikna av skratt och L och mig att känna oss liiiiiite fega ;) När vi kom in fortsatte temat med amerikansk fotboll och det blev därför filmen "The replacements"

På lördag bar det iväg på en heldag i Lunedet med god (men dyyyyr) mat, minigolf (som jag ÄGDE på, vann stort!!!;) och lite besök i djurhagen för att skratta åt den fula kalkonen och när åsnan Axel försökte äta upp F:s klocka från armen. Det var kul tyckte  L och jag, F också tills Axel försökte ta ett bett av armen istället för klockan!   


På söndagen åkte vi och hälsade på mamma och lillebror D, vi plockade smultror och hallon som L åt med socker och mjölk medan F och jag avnjöt varsin nybakad macka. Sedan hade vi en lugn eftermiddag och kväll som avslutades med filmen "The Hunger games" Mycket bra!!!

På natten ballade min mage dock ur (lite för mycket oro och stress antagligen) så det blev inget jobb idag =( Tur att det var en kort tur och att jag vet att det inte var nåt allvarligare än magkatarren så det är inga problem att jobba imorn. Fick även några turer nästa vecka så det väger ju upp lite.


Sådär ja, då är ni uppdaterade och nu ska jag lägga mig i soffan och läsa en stund. Hoppas att ni alla har haft en fin helg för det har jag! =) Kramar


Ovido - Quiz & Flashcards