studentjavisst

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Anna Serrander - 31 augusti 2012 14:27

Jaop befinner mig nu på KAU och har förnärvarande "håltimme" ;). Kände inte att jag behövde någon ytterligare introduktion av Its så jag spatserar runt lite och fastnade i biblioteket. Kan hända att jag dömde ut Historiakursen lite väl fort! Hm kanske kan det bli något bra av det i slutändan ändå. Läraren är soft och typ den första som rakt ut säger att han inte vill krångla till det så mycket och vill därför undvika grupparbeten (SKRÄLL) och skapa så mycket flexibilitet som möjligt med många icka datumgivna deadlines och rörliga inlämningar. Öhhh under mina 6 tidigare terminer (är inne på min sjunde nu) har jag nog aldrig varit med om detta!! =) Prisa vettliga lärare som förstår att grupparbeten kan vara assvårt när man pluggar på distans! (Om man inte är bara två som är väldigt lika förstås och som fungerar mycket bra tillsammans...*hint* *hint* Johanna   .


Så vi får väl se hur det avlöper, i eftermiddag och under kvällen kommer det vara två mastodontföreläsningar så fråga mig när jag kommit hem runt 22 om jag fortfarande gillar upplägget! ;) Nu ska jag ta en kopp kaffe och leta rätt på salen jag ska vara i imorn bitti så jag slipper flaxa omkring som en yr höna i korridorerna här strax innan kl 08 hysteriskt rädd för att komma försent!


Hoppas ni får en härlig helg!   Kram

Ovido - Quiz & Flashcards