studentjavisst

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Anna Serrander - 9 augusti 2012 22:05

Idag har jag haft mysdag med mamma i Kristinehamn. Vi fyndade och åt bakad potatis med skagenröra, försöktI-belive-in-everything_largee köra i fel körriktning ;) och blev tutade på när vi 3 minuter senare åkte mot enkelriktat! Haha det var roligt =) Väl hemkommen cyklade jag bort till pappa och spenderade ett par timmar hos honom, det var också mysigt.


Detta blev kort för jag har inget mer att säga nu, inget jag pallar skriva om iaf för det skulle ni aldrig orka läsa. En dag när allt är över och kanske har fått ett lyckligt slut ska jag fan skriva en bok om eländet!


Jaja, imorgon fyller svärmor så då ska vi gratta henne på eftermiddagen, annars blir det väl som vanligt lugnt! =) Kramar


Ovido - Quiz & Flashcards