studentjavisst

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Helgen som gått...

Av Anna Serrander - 27 augusti 2012 10:51

har bestått av fest, loppis, lite plugg och en hel del irritation. Festen hos fina M var jätterolig, när de sedan gick ut knallade jag hemåt då jag och svärmor ju skulle stå i Lunedet från kl 10 och framåt på lördagen. Vi drog in ca 500 kr vilket jag är nöjd med då förutsättningarna inte var de bästa med tanke på väder och vind! Hade det varit bättre väder hade det såklart kommit mer folk och då skulle det nog blivit lite mer sålt. Men men det går att spara och använda igen på nån annan loppis =)


Angående plugget är jag helt ur fokus, det kommer bli rörigt att läsa två kurser parallellt under ett helt år. Bara att kämpa på och hoppas att man pallar, men nej det här känns inte roligt. Läser i boken som ska examineras på lördag (udda närträffsdagar, fre-lö =/) och det är tröööööögt som sirap.   Aja kämpa var det ja...


Angående irritationen kommer det i ett låst inlägg.


Hur som helst så får ni alla ha en bra start på veckan, fint väder har vi fått i allafall...det är ju alltid en tröst. =) Kram

 
 
Johanna

Johanna

27 augusti 2012 14:19

Gah visst är det störande? Jag har oxå dom närträffs dagarna! Skit :(

http://liveforlove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

SUG

Av Anna Serrander - 23 februari 2014 20:37

Det blev retur. O det roliga var att jag kände det på mig. Inget illa ment om mina gruppkamrater alls. De är jättetrevliga och duktiga och vi har haft ett bra samarbete under tiden vi grejat med uppgiften! Men vi läser mot olika årskurser och det mär...

Av Anna Serrander - 22 februari 2014 10:25

Jajemän jag fortsätter på trenden att skriva iaf ett inlägg per månad! Februari har inneburit mycket stress, så mycket att jag fick lov att vara hemma från jobbet en vecka då kroppen sa ifrån. Det fanns ingen ork eller lust att göra någonting och imm...

Av Anna Serrander - 30 januari 2014 18:27

#Jobb bestående av lektionsplanering samt utförande av dessa(såklart! ;)), förberedande inför VFU, mottagande av nya elever, konflikthatering och kontak med likhabehandlingsteamet, utvecklingssamtal och dokumentation anående allt detta.   #Plugg ...

Av Anna Serrander - 30 december 2013 20:22

     

Av Anna Serrander - 27 december 2013 12:25

och jag kan knappt vänta på att få lägga år 2013 till handlingarna. Jag har suttit och läst igen om de relativt få inlägg jag gjort under detta år och inser att jag glömt (eller förträngt) en hel del. Nej, det har inte varit ett av de tuffaste åren j...

Ovido - Quiz & Flashcards