studentjavisst

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Anna Serrander - 16 februari 2013 11:25

Idag är det ett år sedan svärfar somnade in. Nästan exakt på klocksalaget också... Jag fattar inte att det redan har gått ett år. Men i och med att det har hänt så fruktansvärt mycket när man tänker efter, är det inte konstigt att det känns som det bara var för nån månad sedan. och det allra mesta som skett är rena livsomvälvande händelser också, inga oviktiga småsaker direkt.

Jaja...hoppas du har det gott Arne var du än är, vi tänker på dig och ska tända ljus för dig i idag   


Den 13 februari skulle även älskade Jennifer fyllt 29 år om hon levat. Hon valde ju tyvärr att själv avsluta sitt liv och det gör ont än idag att hon inte såg någon annan utväg. Det blir 5 år sedan hon gick bort nu i juni som kommer men tack lov finns det många ljusa minnen att tänka på och plocka fram vid behov. Ska tända ett ljus även för dig gumman när vi åker till kyrkogården senare idag. Fina vännen...  


Som sagt så är det alltså sportlov nu och jag har faktiskt redan plockat fram böckerna och tänkte sätta mig och plugga en liten stund. Sen ska det strykas gardiner och som sagt blir det en tur till kyrkogården senare. Inga andra planer finns och det är skönt. Jag måste lära mig att leva lite i nuet, och låta bli att planera när det inte behövs. Mitt kontrollbehov måste tämjas lite!


Önskar er en underbar helg vad ni än ska ta er för!! Kramar


quotes





Ovido - Quiz & Flashcards