studentjavisst

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Sen då?

Av Anna Serrander - 6 juni 2012 10:37

Att komma tillbaka till vardagen kändes ju förstås sådär, men redan i måndags hände det en annan roligt grej: Jag "sprang" vårruset tillsammans med Ida, T och hennes mamma samt några till. Det var trevligt som tusan och så var jag en erfarenhet på det området rikare. Vi gick i rask takt och kom i mål på ca 55 minuter. Sedan (eftersom vi startade som ett lag) fick vi en picnick-korg som vi smaskade på efter loppet. Skoj var det! =)


Igår var jag duktig och gjorde klart sista uppgiften och skickade den till en kurskamrat för opponering. Jag fick i samma veva hennes att opponera på. Det kändes lika bra att göra det på en gång  och det var en jättebra rapport så det fanns inte så mycket att anmärka på. =) Sent igår hade hon skickat min respons och det har jag suttit och pulat med nu på förmiddagen! Så nu är skiten inskickad till lärarna för bedöming och jag hoppas de är snabba...Tänk vad härligt det skulle vara att få den betygsatt redan innan deadline (fredag kl 16) gått ut...men detta återstår att se om de  blir så. (Dessutom ska jag inte ropa hej än, det kan mycket väl bli kompletteringar, det vet man aldrig!) Så nu är jag klar med vårterminen. Finns inget mer jag kan göra rent pluggmässigt förrens denna uppgift är bedömd! Skum känsla  


Idag ska jag hälsa på mamma och prova klänningar till Ankis bröllop (wieeee) och senare står storstädning och byte av gardiner i vardagsrummet och köket på schemat.  Ja ni ser...jag ska nog få tiden att gå utan plugg med!! ;) KRAM


@chintiayin (chintia yin) 's Instagram photos | Webstagram - the best Instagram viewer

 
 
Johanna

Johanna

11 juni 2012 21:57

Haha ja det verkar inte bättre! ;)

http://www.liveforlove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

SUG

Av Anna Serrander - 23 februari 2014 20:37

Det blev retur. O det roliga var att jag kände det på mig. Inget illa ment om mina gruppkamrater alls. De är jättetrevliga och duktiga och vi har haft ett bra samarbete under tiden vi grejat med uppgiften! Men vi läser mot olika årskurser och det mär...

Av Anna Serrander - 22 februari 2014 10:25

Jajemän jag fortsätter på trenden att skriva iaf ett inlägg per månad! Februari har inneburit mycket stress, så mycket att jag fick lov att vara hemma från jobbet en vecka då kroppen sa ifrån. Det fanns ingen ork eller lust att göra någonting och imm...

Av Anna Serrander - 30 januari 2014 18:27

#Jobb bestående av lektionsplanering samt utförande av dessa(såklart! ;)), förberedande inför VFU, mottagande av nya elever, konflikthatering och kontak med likhabehandlingsteamet, utvecklingssamtal och dokumentation anående allt detta.   #Plugg ...

Av Anna Serrander - 30 december 2013 20:22

     

Av Anna Serrander - 27 december 2013 12:25

och jag kan knappt vänta på att få lägga år 2013 till handlingarna. Jag har suttit och läst igen om de relativt få inlägg jag gjort under detta år och inser att jag glömt (eller förträngt) en hel del. Nej, det har inte varit ett av de tuffaste åren j...

Ovido - Quiz & Flashcards