studentjavisst

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Nu ni...

Av Anna Serrander - 6 juni 2012 10:29

ska ni få lite koll på vad jag pysslat med under de senaste dagarna...helgen först!


I fredagskväll åkte jag och ett par till från Kga till Stockholm för att delta i min goa kusins möhippa! Hon bor i Amsterdam men blev kidnappad av en vän där och satt på ett flyg till Sthlm sent på fredag kväll. Sedan följde en galet rolig lördag som om man skulle sammanfatta den med ett ord skulle vara SKRATTFEST! Jag kan inte komma på när jag hade så sjukt kul sist. Jag har fortfarande ont i käkarna efter alla leénden och minnena från denna helg kommer ligga mig varmt om hjärtat för all framtid.

Jag träffade så mycket underbara människor och ska bli härligt att träffa dem alla igen på bröllopet som äger rum i sommar! Som ni förstår är det helt omöjligt för mig att lämna en detaljerad redogörelse  för allt knäppt och galet som hände, därför tänkte jag beskriva möhippan i låtar. Alla låtar representerar ett moment i möhippan och ni får fritt tolka detta hur ni vill! Kan bara meddela att jag aldrig kommer att kunna förknippa dem med något annat än den gångna helgen! Håll till godo:


Ja detta var ett axplock av låtarna...vissa skedde det lite mer runt än andra (Eller hur ANKI??? ;) hur som helst så var det underbart och jag tackar alla som på ett eller annat sätt var inblandade. =)


 
 
Ingen bild

Anki

6 juni 2012 11:24

haha, ja visst var det galet kul...Och roligt att höra att det inte bara var jag som tyckte det =)Har verkligen aldrig blivit så lurad i hela mitt liv!

Låtarna var en fin sammafattning, gud vad vi härjade runt!


Stor kram från mig

 
Johanna

Johanna

6 juni 2012 14:08

Härligt :)

http://liveforlove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

SUG

Av Anna Serrander - 23 februari 2014 20:37

Det blev retur. O det roliga var att jag kände det på mig. Inget illa ment om mina gruppkamrater alls. De är jättetrevliga och duktiga och vi har haft ett bra samarbete under tiden vi grejat med uppgiften! Men vi läser mot olika årskurser och det mär...

Av Anna Serrander - 22 februari 2014 10:25

Jajemän jag fortsätter på trenden att skriva iaf ett inlägg per månad! Februari har inneburit mycket stress, så mycket att jag fick lov att vara hemma från jobbet en vecka då kroppen sa ifrån. Det fanns ingen ork eller lust att göra någonting och imm...

Av Anna Serrander - 30 januari 2014 18:27

#Jobb bestående av lektionsplanering samt utförande av dessa(såklart! ;)), förberedande inför VFU, mottagande av nya elever, konflikthatering och kontak med likhabehandlingsteamet, utvecklingssamtal och dokumentation anående allt detta.   #Plugg ...

Av Anna Serrander - 30 december 2013 20:22

     

Av Anna Serrander - 27 december 2013 12:25

och jag kan knappt vänta på att få lägga år 2013 till handlingarna. Jag har suttit och läst igen om de relativt få inlägg jag gjort under detta år och inser att jag glömt (eller förträngt) en hel del. Nej, det har inte varit ett av de tuffaste åren j...

Ovido - Quiz & Flashcards