studentjavisst

Alla inlägg den 23 februari 2014

SUG

Av Anna Serrander - 23 februari 2014 20:37

Det blev retur. O det roliga var att jag kände det på mig. Inget illa ment om mina gruppkamrater alls. De är jättetrevliga och duktiga och vi har haft ett bra samarbete under tiden vi grejat med uppgiften! Men vi läser mot olika årskurser och det märks att vi tittar på olika saker och att vi inte prioriterar på samma sätt. (alltså inte gällande utförandet av uppgiften, utan hur vi resonerar i den). De läser till fritidspedagoger och jag till högstadie/gymnasielärare. Det är inte konstigt att vi ser med olika glasögen på det "case" som vi hade som grund för uppgiften som var att utföra ett åtgärdsprogram och sedan analysera och reflektera till styrdokument och kurslitteratur.

Men men, det löser sig (sa gumman som sket i vasken!;).



Typiskt att vi förlorade OS-guldet i hockey till Kanada också. Men nåt bra är att jag varit ute och gått varje dag (utom fredag) denna vecka och skramlat ihop 2.2 mil på det. Känns bra! Är äntligen på väg uppåt igen, känner det mer och mer för varje dag och det är så skönt att denna vinterdepp-period snart verkar vara över på allvar.   


Av nån anledning tyckte jag att detta var viktigt att skriva men nu ska jag lägga ner och krypa ner och läsa en liten stund innan det är dags för John Blund att knocka mig för natten. Sov gott!

Worry

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards