studentjavisst

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Anna Serrander - 6 mars 2013 17:46

Herregud jag fattar inte vad fort tiden går!! Men det går fortfarande bra på jobbet och det är väldigt roligt men fruktansvärt utmanande...varje dag!


Vi trivs i lägenheten och fixar och donar baserat på ork och lust. Gällande L-situationen är allt ovanligt lugnt och stabilt, men det är ju också för att han numer bor där han bor så att säga. Det är hur som helst underbart skönt   


Plugget är också under kontroll för tillfället =) Synd att man inte riktigt kan slappna av fast det är så lugnt...hm vanan att vara beredd på att allt kan hända när som helst sitter i antar jag ;)


Jaja och så fyller jag alltså hela 29 år på fredag. Känns ju inte riktigt som att jag faktiskt skulle vara så gammal men den känslan delar jag nog med de flesta ;)


Nu ska jag ta tag i lite kurslitteraturläsning sen blir det kvällen! Kram på er mina trogna läsare  

Ovido - Quiz & Flashcards